Aktualizováno: 8.12.2020

Test Škoda Octavia Scout

 

 
Škoda Octavia čtvrté generace přichází i s oblíbeným provedením Scout, které láká za volant vyznavače aktivního životního stylu. Nebo alespoň ty, kteří to jen předstírají. Scout je zároveň výbavou a na konci roku 2020 jej dostanete jen s jedinou motorizací.

Škoda Octavia se stala bezesporu nejdůležitějším vozem, který v roce 2020 na český trh přijel. Proto jsme ji už podrobili podrobnému testu jak v klasické karosářské verzi liftback, tak v provedení Combi. Z něj se pak derivují další varianty, jednou z nich je i Scout, kterou vedeme v našem katalogu samostatně. I tak se ale v této recenzi věnujeme jen hlavním bodům a změnám proti standardnímu modelu. Pokud si chcete o Škodě Octavia Combi přečíst více do detailu, klikněte na její původní recenzi zde.

Škoda Octavia Scout patří mezi nejdražší provedení Octavie čtvrté generace. Je takovým protipólem sportovního modelu Octavia RS. Scout chce potěšit zastánce aktivního životního stylu, kteří hledají auto třeba pro dovolenou na horách. Líbit se bude i vášnivým cyklistům nebo majitelům chat a chalup v hůř dostupných místech. Je ale potřeba upozornit na fakt, že vylepšení nejsou tak velká, že by šlo Scout jednoznačně doporučit místo běžného kombi.

Scout pohodlně poslouží i jako jediné auto do rodiny, jde o praktický vůz. Stylově je navíc lákavější než základní provedení Octavie. A i když se cenou už blíží prémiovému segmentu, rozhodně toho nabídne za dané peníze víc.

V prosinci 2020 se prodává Scout s jediným motorem, jde o 2.0 TDI spojený s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol řešeným šestou generací mezinápravové spojky Haldex. Tento model jsme vyzkoušeli během prezentace přímo v Mladé Boleslavi.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus
  • Ford Focus kombi Active