Aktualizováno: 4.3.2021

Test Fordu Puma

 

 
Ford chce uspět v kategorii malých SUV. Nasadil do ní proto model Puma. Auto, které se chlubí vynikajícím podvozek, praktickým interiérem a také zajímavým designem. To všechno mu napomáhá na sebe upoutat pozornost.

Název Ford Puma určitě znáte. Patřil v devadesátých letech malému kupé. Po svém vzkříšení je z něj ale malé SUV, crossover. Konkurent Škody Kamiq, Hyundai Kona, Peugeotu 2008 nebo Renaultu Captur. V této třídě se to esy jenom hemží a Puma se proto musí snažit. A to je jedině dobře.

Nová Puma zaujme atraktivním designem karoserie i interiéru, variabilitou svého zavazadlového prostoru či výbornými jízdními vlastnostmi. K tomu nasadila pod kapotu i mild-hybridní pohon, který jsme jako první v červenci 2020 zkoušeli.

Druhým testovaným exemplářem byl v březnu roku 2021 Ford Puma ve vrcholném provedení ST-Line Vignale, s litrovým benzinovým motorem o výkonu 92 kW a sedmistupňovou automatickou převodovkou DCT.

Ford Puma bychom doporučili jednotlivcům, párům nebo malým rodinám, které potřebují auto jen někdy, pohybují se po městě a tu a tam vyrazí na výlet. A také těm, kteří se za volantem rádi baví. Tenhle vůz totiž jezdí na svou třídu velmi dobře.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus